Handelsbetingelser

ReolHansen ApS

Søbækvej 2
8740 Brædstrup
+45 75 75 44 55
CRV: 35846379

Betaling

Alle beløb der fremgår på hjemmesiden, er angivet i danske kroner (DKK), eksklusiv moms og leveringsomkostninger.

ReolHansen ApS tager imod online betalinger med; Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mobilepay og betaling via. Faktura. Vi pålægger ikke dit køb nogle former for transaktionsgebyr.

Betalingen af ordren bliver først trukket fra din konto, når varen afsendes medmindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

ReolHansen ApS benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger, hvilket betyder, at forbindelsen er helt sikker.

Levering

Vi leverer primært varer inden for Danmark. Leveringstiden for din ordre er 2-10 hverdage alt efter ordrens størrelse. Ved bestilling i weekend og helligdage sættes ordren i produktion den første hverdag herefter. Herfra vil der gå 2-10 hverdage til levering.

Skulle der i særlige tilfælde være forlænget leveringstid, giver vi dig besked på mail eller tlf.

Vi leverer til privat- og erhvervsadresser i Danmark, efter aftale kan der også levere uden for landets grænser.

Vi tilbyder levering med fragtmand, ellers er der mulighed for at afhente selv. Ønskes en tredje løsning aftales over mail eller tlf.

Retur og fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på vores webshop.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager din ordre. Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.

Fortrydelse skal meldes til os senest 14 dage efter købet, og fra fortrydelsen skal ordren være tilbage hos os senest 7 dage efter, at du har informeret om dit brug af fortrydelsesretten.

Meddelelsen skal gives pr. mail på kontor@reolhansen.dk, hvor du tydeligt skal oplyse om, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Du kan også benytte vores kontaktportal, som du finder her https://reolhansen.dk/kontakt/.

Det er op til ReolHansen ApS at vurdere varens stand. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Det betyder, at du ved fortrydelse af købet vil få en mindre del eller intet af købsbeløbet retur.

Reklamationsret

I henhold til den danske købelov gives der 2 års reklamationsret på produkter. Reklamation gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamation skal meddeles til ReolHansen ApS i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses en måned som rimeligt tid, medmindre andet er aftalt.

Reklamationen gælder ikke ved fejl eller skader, der skyldes forkert betjening af produktet.

ReolHansen ApS dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang. Vi modtager ikke pakker sendt på efterkrav.

Reklamationer sendes til vores lager:

ReolHansen ApS
Søbækvej 2
8740 Brædstrup

Persondatapolitik

Når du køber en varer og selv videregiver oplysningerne, modtager vi kundedata. Som dataansvarlig behandler vi dine personoplysninger sikkert og fortroligt. Dine personoplysninger bliver kun anvendt og opbevaret til de formål, de er samlet ind til.
Vi anvender tredjeparter til behandling af nogle af vores oplysninger blandt andet i vores fragthåndtering, som ikke er udviklet af ReolHansen ApS. Vi har indgået databehandleraftaler med vores partnere som garanti for, at de overholder gældende regler om beskyttelse af personoplysninger.

Klagemuligheder

Du kan sende en mail til kontor@reolhansen.dk eller ringe på +45 75 75 44 55, hvis du vil i kontakt med os, har spørgsmål eller vil indgive en klage.

Hvis du har en klage, og det ikke lykkes os at finde en løsning sammen, vil du kunne benytte en af følgende muligheder for at klage:

• Center for Klageløsning, via klageportal v. Nævnenes Hus. Gå til klageportal.
• Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
• Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageportal. Gå til EU klageportal.

Ved indgivelse af klage, skal du oplyse/anvende vores kontor@reolhansen.dk

Sidst ændret 28/2-2024